


Predstavnici HT ERONET-a, prezentirali su danas ( 20.11.2007.) u Crvenom salonu Radon Plaze novosti u ponudi i rezultate poslovanja na bh. tržištu.
Predsjednik Uprave HT Eroneta Stipe Prlić i direktor za finansije Renata Kuzman prezentirali su rezultate u ovoj godini, po kojima je HT ERONET dobilo povjerenje 180 hiljada novih korisnika, pa će Novu godinu dočekati s više od 500 hiljada klijenata, dok je Direkcija za pokretnu mrežu u devet mjeseci u poređenju s istim periodom 2006. povećala tržišni udio sa 17 na 20 posto i rast prihoda od 27 posto.
Istaknuto je da će Eronet uz postojećih 30 prodajnih centara zbog velike zainteresiranosti građana uskoro otvoriti i nove centre u Jajcu, Doboju, Bijeljini, Brčkom, Mostaru, Sarajevu i još nekim bh. gradovima.
Direktorica za marketing i prodaju u HT Eronetu Željka Senjak, rekla je u izjavi za eKapija.ba, da je promotivno-ekološka akcija "Staro za novo", koja je završila prošle sedmice, imala iznimni interes korisnika. Ova co-branding kampanja s Nokijom rezultirala je zamjenom od gotovo 30.000 uređaja za jednu od tri atraktivne Nokije. "Bilježimo ovu akciju kao prvi slučaj masovnog ekološkog zbrinjavanja elektronskog otpada u BiH koje je jedan mobilni operater proveo u suradnji sa ovlaštenim distributerom mobilnih uređaja Mobis electronic", rekla je Senjak.
Dodala je da je paralaleno sa tom akcijom, išla je akcija "Požuri po bon", gdje je 250 najsretnijih korisnika nagrađeno sa bonom od 400 KM.
Predsjednik Uprave HT Eroneta Stipe Prlić i direktor za finansije Renata Kuzman prezentirali su rezultate u ovoj godini, po kojima je HT ERONET dobilo povjerenje 180 hiljada novih korisnika, pa će Novu godinu dočekati s više od 500 hiljada klijenata, dok je Direkcija za pokretnu mrežu u devet mjeseci u poređenju s istim periodom 2006. povećala tržišni udio sa 17 na 20 posto i rast prihoda od 27 posto.
Istaknuto je da će Eronet uz postojećih 30 prodajnih centara zbog velike zainteresiranosti građana uskoro otvoriti i nove centre u Jajcu, Doboju, Bijeljini, Brčkom, Mostaru, Sarajevu i još nekim bh. gradovima.
Direktorica za marketing i prodaju u HT Eronetu Željka Senjak, rekla je u izjavi za eKapija.ba, da je promotivno-ekološka akcija "Staro za novo", koja je završila prošle sedmice, imala iznimni interes korisnika. Ova co-branding kampanja s Nokijom rezultirala je zamjenom od gotovo 30.000 uređaja za jednu od tri atraktivne Nokije. "Bilježimo ovu akciju kao prvi slučaj masovnog ekološkog zbrinjavanja elektronskog otpada u BiH koje je jedan mobilni operater proveo u suradnji sa ovlaštenim distributerom mobilnih uređaja Mobis electronic", rekla je Senjak.
Dodala je da je paralaleno sa tom akcijom, išla je akcija "Požuri po bon", gdje je 250 najsretnijih korisnika nagrađeno sa bonom od 400 KM.
Nema komentara:
Objavi komentar